Citate Celebre despre Vesnicie

Citate Celebre despre Vesnicie | Maxime | Cugetari
  • Poetii adevarati demonstreaza ca vesnicia se poate impleti din flori efemere. Valeriu Butulescu
  • Nici setea de vesnicie a omenirii nu e vesnica, ea va muri odata cu omenirea. Valeriu Butulescu
  • Nu trezi mortii, Doamne, nu le-ntrerupe visul vesniciei. Valeriu Butulescu
  • Între doua vesnicii, o virgula. Valeriu Butulescu
  • Opera sa e prea sanatoasa pentru a trai vesnic. Valeriu Butulescu
  • Inertia cosmica pare vesnicie. Valeriu Butulescu
  • Vesnicie, clepsidra fara nisip. Valeriu Butulescu
  • De ce ai nevoie de un sens? Viata este o dorinta, nu un sens. Charles-Maurice de Talleyrand-Périgord
  • Tot ceea ce nu este vesnic, este vesnic inutil. Clive Staples Lewis
  • O viata de om e o viata de om, oricat de putin sau oricat de mult ar tine. Zaharia Stancu
  • Viata este pentru fiecare om o celula solitara ale carei pereti sunt oglinzi. Eugene O’Neill
  • Omul de rand care nu stie ce sa faca cu viata lui vrea o alta viata care sa dureze vesnic. Anatole France
  • Nu cauta, sufletul meu, viata nemuritorilor; in schimb bucura-te de bogatia resurselor care iti sunt la indemana. Pindar
  • Sufletul omului este nemuritor si nepieritor. Platon
  • Am observat ca de cate ori scriitorii deschid aceasta problema incep sa citeze. Urasc citatele, spune-mi ceea ce stii. Ralph Waldo Emerson
  • Nimic nu poate fi vesnic, odata ce s-a nascut. Marcus Tullius Cicero
  • Înainte de a ma naste, am fost o vesnicie intreaga nimic, de ce ma tem acum de aceeasi neexistenta cu care am avut o vesnicie intreaga prilejul de a ma obisnui si in care am fost deja, nu inteleg. Lucian Blaga
  • Vesnicia e un prilej de mandrie a muritorilor, o forma pretentioasa, prin care isi multumesc un gust trecator de nonviata. Emil Cioran
  • Si tu, si eu traim de o vesnicie in Paradis si abia azi am observat. Mariana Fulger
  • Taranul e vesnic treaz, desi multe secole a simulat ca doarme. Vasile Ghica
  • Nemurirea poate lua forma vesnicei agonii. Valeriu Butulescu
  • Se tulbura numai paraiele, marea e vesnic stravezie. Valeriu Butulescu
  • Vesnicia geniului, opera lui, ca un miraculos poem, va sti sa se prinda mereu de memoria oamenilor vii. Valeriu Butulescu
  • Si in privirea omului de zapada am citit ambitia vesniciei. Valeriu Butulescu
  • Nemurirea, nimic nu sperie mai mult groparii. Valeriu Butulescu
  • Fata de vesnicia cosmica, orice glorie e cruce de lemn. Valeriu Butulescu
  • Exista un fel de vesnicie, din pacate anorganica. Valeriu Butulescu
  • Nemurire, asta inseamna sa fiu barfit si dupa moarte. Valeriu Butulescu
  • Primavara ar fi vesnica daca cucul ar raspunde la fiecare solicitare a muzicii populare. Valeriu Butulescu
  • Tocmai cand ma credeam vesnic, mi-a cazut un dinte. Valeriu Butulescu
  • Nemurirea, e de neimaginat o catastrofa ecologica mai mare. Valeriu Butulescu
  • Suntem compusi din atomi nemuritori, pe undeva, suntem vesnici. Valeriu Butulescu
  • Nu viata vesnica visez, ci cuget vesnic. Valeriu Butulescu
APASA LIKE DACA TI-A PLACUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu