TOP 10 MESAJE DE CRACIUN PENTRU IUBITUL TAU

MESAJE SCURTE - MESAJE DE CRACIUN - MESAJE PENTRU IUBIT
TOP 10




10. Daca as fi un om de zapada, mi-as dori sa ma topesc sub sarutul tau. Daca as fi un brad, mi-as dori sa ma inconjori cu iubirea ta. Indiferent ce forma as avea, te-as dori in viata mea. Craciun fericit, dragul meu!

9. Sunt nerabdatoare sa petrec inca o data sarbatorile de iarna cu tine. Ma simt ca intr-o poveste, sunt fermecata sa am in preajma mea o fiinta atat de magica intr-o perioada magica a anului. Sa fii tu oare sufletul meu pereche?

8. Nu imi pot imagina sarbatorile de iarna in absenta ta. Nu vreau decat sa fim noi doi, ascultand colinde, imbratisati... Acesta este darul pe care mi-l doresc cel mai mult de la Mos Craciun

7. Precum Mos Craciun aduce magia in casele noastre, asa si tu aduci magie in fiecare clipa a vietii mele! Te iubesc, dragul meu!

6. Asa cum Mos Craciun aduce magie in casele noastre, asa si tu imi aduci magie in fiecare clipa a vietii mele! Te iubesc!

5. Sarutul tau pasional va fi cel mai frumos cadou de Craciun, asa ca vino si saruta-ma. Vreau sa simt toata dragostea ta.

4. Iti doresc toata fericirea din lume si iti promit ca voi face tot ce imi sta in putinta ca sa fie asa. Sarbatori fericite, iubitule! Nu uita ca imi esti dator cu un sarut de Craciun.

3. Sa ne pierdem printre globuri si beteala, sa alergam prin ninsoare ca niste copii, sa ne ingropam in cadouri si sa ne iubim ca doi nebuni... de Craciun.

2. Inainte sa te cunosc toate zilele erau la fel pentru mine. Acum, ca imi esti iubit, este important sa fim impreuna in fiecare zi, pentru ca vreau sa-ti arat cat de mult te iubesc. Craciun fericit!

1. As vrea sa ma ascund printe cadouri, globuri si beteala, sa ma descoperi in noaptea de Craciun si sa ma consideri cel mai de pret cadou al tau primit vreodata.

Citeste mai mult : Mesaje si Urari de Craciun Pentru persoana iubita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu